لاتزیو را دست کم نمی گیریم

لاتزیو را دست کم نمی گیریم

آنتونیو کونته، سرمربی جوان یوونتوس در مصاحبه ی پیش از بازی برابر لاتزیو در هفته ی دوم رقابت های سری آ در فصل جدید، اذعان کرد که نتیجه ی پیشین دو تیم در سوپرکاپ ایتالیا نشان دهنده ی فاصله ی واقعی دو تیم نیست.

« فردا بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود. ما در رم جام قهرمانی را بالای سر بردیم و قهرمان شدیم و از این بابت خوشحالیم، اما نتیجه ی به دست آمده در سوپرکاپ فاصله ی واقعی دو تیم را نشان نمی دهد. لاتزیو داری ابزار لازم برای رقابت در رسیدن به رتبه های بالایی جدول است و این همیشه جدال با آن ها را برای ما سخت کرده است و فردا نیز این گونه خواهد بود. ما از این که فردا به مشکلات خاصی برخواهیم خورد شکی نداریم، اما همچنین می خواهیم که خودمان حریف را دچار مشکل کنیم.»

کونته در مورد مورد الگو قرار گرفتن یوونتوس توسط سایر تیم های ایتالیایی و فراگیر شدن سیستم 2-5-3 توضیح داد: «هنگامی که من در سری بی با باری نیز بودم اتفاق مشابهی رخ داد، ما سری بی را با استفاده از سیستم 4-2-4 بردیم و بسیاری از تیم ها روی به الگو بردای کردن از ما آوردند. در هر حال این ایدئولوژی است که تفاوت ایجاد می کند، نه سیستم بازی. و از این جهت فکر می کنم که یوونتوس الگویی برای سایرین است.»

سرمربی یوونتوس در مورد فاصله ی یوونتوس با سایر رقیبان ادامه داد: «فروش الساندرو ماتری و امانوئله جاکرینی تصمیمات ناراحت کننده ای بودند. من می شنوم که همه می گویند فاصله ی ما در جدال برای قهرمانی با سایرین افزایش یافته است، در حالی که در واقعیت ما یک بازیکن ملی پوش ایتالیا و بهترین گلزن خود در دو فصل اخیر که چهره ی مهمی در رختکن نیز بوده است را مجبور به از دست دادن شده ایم.»

"این نشان دهنده ی این است که شرایط فعلی اقتصادی در ایتالیا روی یوونتوس نیز تاثیر گذاشته است. گذشته از استثنائاتی چون ناپولی، سایر تیم ها برای خرید مجبور به فروش بازیکنان خود هستند و ما نیز برای جبران هزینه ی 20 میلیون یورویی برای خرید یورنته، توز و اوگبونا مجبور به این کار شدیم.»
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: